lunes, 19 de noviembre de 2012

El show de la veritat


Miro la informació, l'agenda setting d'avui i m'espanto. M'espanto només uns segons, potser ha arribat a un minut, que el sistema immunitzador del mass media no és cap tonteria. El cas és que he flipat. Al principi no m'ho creia, però sí. Llegeixo una, i m'impressiona. "Mor en un assalt a casa seva el president de la principal patronal de girona". Què penses quan llegeixes això? Jo -i potser és que ja estic massa influenciada per aquesta onada de terror que impregnen les televisions, radios, premsa i Internet - jo penso que el món s'està tornant boig, i que segurament no ha estat un incident casual. Ja he assolit el nivell "res passa per casualitat" del curs de manipulació mediàtica. 
Decideixo passar a la segona notícia més rellevant del dia, perquè no m'agrada pensar així. "El govern donarà la residència als estrangers que comprin un pis de més de 160.000€". Simplement no m'ho crec. Sempre ens fan aquests gols i mai els veiem? Com pot ser que no estiguem aprenent res de la crisi? com pot ser que el camí que estem construint per sortir-ne seguexi en la mateixa línia? que no ho han vist que AIXÍ no? Pero govierno.. qué haces? Em sembla tan increïble la notícia, la desitjo tan mentida... que passo a la tercera notícia més rellevant del dia. Aviam si hi ha sort. "La banca recomana construïr més cases i demanar més hipoteques". Ja està, ja n'hi ha prou. On està la càmara, Jim Carrey? On està????

http://www.324.cat/noticia/1978672/baixemporda/Mor-en-un-assalt-a-casa-seva-el-president-de-la-principal-patronal-gironina

http://www.324.cat/noticia/1978934/politica/Rajoy-donara-el-permis-de-residencia-als-estrangers-que-comprin-una-vivenda-de-mes-de-160000-euros

http://www.324.cat/noticia/1978933/economia/La-banca-recomana-construir-mes-cases-i-donar-mes-hipoteques-per-protegir-els-ciutadans-dels-desnonaments


No hay comentarios:

Publicar un comentario